-



• Jag har verkligen kortidsminne. Om någon ex frågar mig "Vad fick du för lunch idag i skolan?" Då har jag helt totalt glömt bort det, eller om nån säger på morgonen till mig ex "Glöm inte ta med min tröja" Sen när jag kommer till skolan, så kommer jag på att jag glömde den hemma. Men om nån frågar mig om "Vad gjorde du förra nyår?" - Tillexempel. Då är det jätte enkelt att fråga. Om det handlar om något långt tid tillbaka. Eller såklart beror det ju på vad det är om, men att komma ihåg små saker som hänt samma dag, det är jag riktigt usel på!! :( Hehe, men även jag är mindre bra på vissa saker?.. ;) 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har alltid varit sån gumman<3

2011-12-23 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0