Blir att vara hemma ikväll.

Tjena snyggingar!!..  Vad gör ni? Själv kom jag precis hem från tränigen, eller för kanske en halv timme sedan eller kanske till och med längre?! Oj det är ju över en och en halv timme sedan. Men har kollat på julkalendern med min syster.. Hehe, men allvarligt den är faktiskt bra  Har dock inte sätt så mycket av den, men skit samma!
'
Idag skulle jag egentligen ha slaggat med Josefine & Sarah, eller vi planerade lite och sånt. Men sen blev det ingenting för det gick inte för hennes föräldrar för det var flera som skulle sova där, och det blev för mycket haha, nu börjar jag nojja. Ska inte detaljera allting, hehe!!  Så min kväll blir med mamsen, ska kolla på den nya Irene Huss "Jagat vittne" Jag har själv redan sätt den en gång tidigare. Men det laggade på jossans data, så såg inte hela slutet, så sure kan se den igen! Hörs senare, kram.
'
Har ni sett den?? Isåfall, vad tycker ni?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0