Just about me.

 När jag har mens har jag så sjukt enkelt för att börja gråta, gå från super glad till skit sur. Om tillexempel min brorsa frågar något kan jag bli jätte sur, och få riktiga humör svängningar. Jätte jobbigt, men blir så himla enkelt irriterad på allt då. Passa er!!!.. ;)

 Jag tycker det är kul att städa mitt rum när det är jätte stökigt och rörigt, vika in alla kläder i garderoben, damsuga och stor städa. Och sen när man är klar är det så skönt att vara i rummet, då har man städat och fixat en massa. Så det är faktiskt ganska kul att fixa i sitt eget rum?... :) Men städa andras rum, det är en helt annan sak, då är det skit tråkigt. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0