Mot; Sarah ♥

Hej snyggingar!!!..  Hur är det med er? Jag är en aniing slut, kan jag säga. Hehe
'
Första matchen var då mot Tullinge, som jag sa lite av våra "fiender" Och herre, dom hade verkligen toppad med sitt bästa lag, halva laget hade vart med i Selected osv... Men vi vann med 6-0!! Skit grymt brudar! :D Sedan direkt efter åkte jag vidare till Rotebro, på match (Inte med mitt lag, med 97orna). Och för mig gick det skit, jag hade skit ont i huvudet, och var typ slut.. Hehe men vi kämpade liksom mycket på matchen innan, så jag förstår det. Men iallafall ska snart vidare hem till Sarah, sover där ikväll, mer uppdatering hemma hos Sarah! Puss. 
Mina knän såg jätte roliga ut.. Dags för ombyte och en snabbdusch!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0