I skolan!

Hej sötnosar!! :) Hann inte blogga något mer i gårkväll efter vi hade vart och julshoppat, blev en massa saker! Så det var jätte kul, så nu har jag "glömt bort" vad jag ska få... Hehe ;)

Iallafall sitter jag just nu i skolan, vi ska städa eller något?.. Men jag & Rebecca har städat våra skåp klart, så har ingenting annat att göra just nu, men btw började vid klockan 9, så jag och Enya+ Ronja stress gick från Enya, sov ju där i natt och vilken jävla morgon, haha fick ha samma kläder som igår osv... Stressade som tusan. Inte likt mig, men tillslut blev det ganska bra ändå. Aja, ska fixa lite saker nu och sånt sen bloggar jag mera senare, vi hörs. :D
'
Tumblr_lv29qu3dlz1qbr8m0o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0