Ojdå!

Har ju helt glömt bort att blogga, jag som skrev i förr igår att jag skulle blogga efter badet, har inte suttit något vid datan, eller jo lite på morgonen för att kolla facebook osv.... Men jag bättrar mig såklart!! Måste få in vanan igen bara. :)

Hej iallafall!! Hehe, har slutat skolan för en timme sedan, åkte hem tillsammans med Becca. Vi tog samma buss osv, eftersom vi är "grannar" eller bor ett par hus ifrån varandra. Har vart en ganska bra dag, den har gått snabbt osv. I morgon är det sista dagen, ska bara städa lite och sånt. Sedan på kvällen träffas alla igen på en julavslutning, så mysigt & väldigt skönt med jullov. Tänk att en termin har gått såhär snabbt!? Det är hel grymt!!! ;) Men ska alldeles straxt åka med mamma och julshoppa, eller handla julklappar osv, så vi drar till stinsen, det är så jäkla mycket folk inne i stan så dit åker man helst inte 4 dagar innan julafton?.. Sedan ikväll möter jag & Ronja, Enya på åkersberga station sedan sover vi hemma hos henne. Men ska fixa lite saker sedan hörs vi!! :)



Knasiga lillasyster.... Men jag älskar dig mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0