15/12-2011 23:30

Hello out there!!  Är ni vakna?.. Det är iallafall jag. Eftersom jag inte har bloggat på ett tag, vet ni inte så mycket ju, iallafall har jag varit hemma i 2 dagar, tror jag att det är. Har inte mått 100% bra. Finns lite anledningar till det, har haft feber osv. Så stannar hemma i morgon också, sen är jag helt bra igen.. Hehe, inte bara för att det är helg, men då är nog allt bra igen. Har massa saker att reda ut, och sånt där.  Så bara bra!!
Sedan på lördag hoppas jag & Patricia verkligen på att vi kan träffas!! (Min fina kusin, sitter och snackar med henne just nu, det är så skönt att prata med henne, she understands things.) Så vi hoppas verkligen att det blir något, har inte träffats sedan i sommras. Så skulle vara jätte roligt att träffa henne med tanke på att det är så länge sedan! Men det var väl det.. Har nog inte så mycket att säga, ska snacka vidare med henne. Så ska jag gå in & se om min bror är vaken. I think so!  Kram.
Herre min skapare, det känns som evigheter sedan. Även om det bara är ca ett år!

Kommentarer
Postat av: Patriccia Hellström <3

nahw hjärtat älskar dig sjukt mycket och hoppas fan att få träffa dig.. det var senast i sommras i åland sjut mys had vi :)

men hoppas nu att få träffa dig i helgen puss älskade kusin

2011-12-16 @ 12:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0