F*ck mens.

Fyfan vad jag hatar det här jävla ordet mens, fan vad jag hatar att ha mens. Har just nu lite "smått" pms. Åh blir irriterad på allt :( :(

Åh bra start på innlägget va?.. Men som ni läser har lite pms just nu har inte direkt "blogglust" just nu. Ska alldeles strax ta ipren. Sen försöka bli lite gladare, och bort med mensverken. :( Åh vad deppigt innlägg..

Men aja nu vidare till det bra. Hade nyss en liten julavslutning så nu har jag äntligen jullov!! :D Herre min skapare vad skönt med lov! Slippa skolan, nu har jag gått halva sjuan. Så himla skönt. Nu har jag börjat känna den här julkänslan som inte har kommit. Wooop woop ;) Så ser jätte mycket fram emot lördag eller kanske ska säga julafton, vet att jag kommer få en massa bra saker. Men ska försöka hålla bloggen uppdaterad en hel del. Så hörs!!!!.. ;)
'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0