Julafton om en vecka...

Helt otroligt?... Det är julafton om en vecka, och jag vet fortfarande inte helt vad jag önskar mig. När man var liten, då hade jag en mils lång önskelista, och jag var så spänd på att det skulle bli julafton. Varje dag när man öppnade sin julkalender, kollade på julkalendern. Räknade ner dagarna, dag efter dag.

Nu är det iallafall bara en vecka kvar tills att det är julafton det är ju helt ofattbart hur allt har gått så jäkla snabbt, det har ju inte ens kommit snö, fast på vädret säger dom iallafall att det ska snöa mycket idag?....  Men hur många gånger har dom inte sagt det på senaste tiden? Väldigt många gånger, men den där jäkla snön har ju ändå aldrig kommit, haha. Lita aldrig på vädret. Men idag ska iallafall jag & mamma åka och köpa julklappar, och jag ska visa lite vad jag vill ha. Sen på tisdag så ska jag visa maassor jag vill ha.. Hehe 
Vad önskar ni er i julklapp?... Behöver lite tips.



Har ni satt upp julgranen ännu?... Det har iallafall vi.  ('Lånad bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0