Köpa sista julklapparna!

Hej finisar!!.. :) Hur är det med er? Med mig är det jätte bra, gick upp vid halv 8. Väldigt underligt eftersom det är lov...? Men strunt samma!! :)

Har inga speciella planer för idag. Vid halv 12 möter jag pappa vid Kina Kejsaren får också äta där med han och hans kompisar (Eller vad ska man kalla det?) Men tror nog inte jag äter där. Men iaf den främsta delen för att jag ska dit är för jag ska hämta pengar för måste köpa dom sista julklapparna. Och har själv inga pengar just nu.  Det är ju julafton om två dagar, så börjar få lite brådis. Vilket är helt jäkla sick!!! Men otroligt roligt! :D

Och juste ja, undra om paketet jag beställde har kommit?.. Jag tror faktiskt inte det. Men det måste ju komma snart, julafton är ju nästa här, hallå?.. Men det kommer säkert idag eller i morgon. :)

Någon mer som börjar känna sig lite stressad med paketen osv? Men värst av alla har nog dom vuxna med julmaten osv?..


...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0