On my way!

Ska alldeles strax bege mig utåt, ska hämta min syster på dagis. Eftersom mamma bad mig om det, så visst! Har ju ingenting annat att göra ändå?.. Sen vid halv 4 tar jag bussen till träningen, vet inte om jag ska spela eller kolla på. Haha vi ska spela match mot pojkar 00, två år yngre killar. Tror faktiskt att vi vinner, annars skulle det vara riktigt pinsamt ju?! Hehe  Men aja, ska gå om 10 minuter så ska sätta på mig lite varmare kläder eftersom att det är ganska kallt ute, eller det bör vara kallt ute. Så lika bra att göra det. Kram!
Otroligt ful just nu, har inte direkt fixat mig så mycket för att "vara hemma" 

Kommentarer
Postat av: 45143

kan du lägga upp bilder på dina boobs?

2011-12-16 @ 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0