"Sanningar"

Jag har sömnproblem, eller vad ska vi kalla det?.. Jag har super svårt att somna på kvällarna, alltså jag har inte problem med vilken tid det är, eller så. Det är just när jag är ensam, jag känner mig så otrygg. Men om jag sover tillsammans med någon, är det en helt annan sak. Då känns det genast bra. Det spelar ingen roll vilken tid det är, det är bara känslan.
Jag får jätte dåligt samvete när jag får någon nära att gråta. Om jag tillexempel får min mamma att börja gråta, känner jag mig jätte dålig som människa. Eller någon helt annan. Men tog den första som dök upp. Och sen om det tillexempel är på en bandymatch och jag tacklar någon som jag har stört mig på, känner jag så mycket skadeglädje!!  Hehe.. Djävul!!

Jag jämför mig skit ofta med andra männsikor, om jag tillexempel ser en tjej på tv;n eller ute på stan, eller på bussen vart som helst. Så kan jag själv jämnföra mig med henne. Haha, jag är riktigt bra på att jämnföra mig med andra.
Jag har komplex för min näsa, jag ogillar den starkt. Jag skulle vilja täcka min näsa på nästan alla bilder, men det förstör bilderna ju!! Men jag gör inte det, för jag måste lära mig att acceptera den, helt enkelt acceptera mig själv precis som jag är.
Nu vet ni lite ny fakta om mig, finns säkert en massa mera saker jag har att säga om mig själv, eller vadå säkert, det är självklart att det finns en massa. Men kommer inte på så mycket mera just nu. Så får skriva lite mer nästa gång!!  Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0