Trötter idag...

Hej alla söta!!!.. :) Hur är det med er? Med mig är det toppen, bara lite trött..

Har spenderat dagen med Ellen & Vendela i Täby, sprang runt och kollade... Osv, osv. Hade jätte kul, det var första gången vi träffades idag, så i början var det lite speciell stämning, men sen lättade det och flöt på helt enkelt.... Men ja, sen åkte jag hem, kom fram till åkersberga station vid halv fem så hämtade snällaste mamma mig där. Åkte hem, åt mat och sedan har vi kollat på en film som heter "försvunnen" Jätte bra, men för min del- läskig. Det är en film man blir väldigt nervös av, men annars var den speciell och bra!!!

- T a c k f ö r i d a g t j e j e r -

.


Kommentarer
Postat av: Ellen Gardholm

Tack själv hjärtat! :D <3 puss på dig FINASTE :)

2011-12-29 @ 22:05:00
URL: http://ifle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0