Tullige, Rotebro- Idag!

Godmorgon, jag vaknade precis ligger i min säng, datan låg bredvid mig det är därför jag updaterar såhär tididgt/snabbt. Oj, klockan är bara tjugo i åtta men vaknade och kunde inte somna om för det var kolsvart i mitt rum, och jag sover aldrig i ett svart rum, så det gick inte. Haha. Iallafall lördag idag, halv ett har jag samling i sporthallen, där ska vi möta Tullinge. (Som är ett av lagen som är våra "fiender"   
Sedan efter matchen mot dem, så ska jag spela med f-97 som också Sarah, Jossan, Fransson, Louise ska göra, så då bär det av till Rotebro. Så det kommer att bli tre matcher denna helg, eftersom jag har match i morgon också i Sigtuna.
'
Det var väl det jag i stort sätt skulle säga, nu ska jag ta mig upp från sängen!! Alote of love

Kan lägga upp bilder sen, har inga just nu. Och kan inte ta några just nu heller för den delen, ligger ju i sängen.... Hehe! *Lat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0