Vaknade tidigt.

Godmorgon!! :)



Hur är det med er?? Mitt humör är super bra, men har ont i halsen+ mensverk. Men det går nog över snart, men är ju glad ändå!! :) Efterlängtade julafton har kommit idag!! Hur tycker ni det känns? Visst har det gått fort? Jaja, tur att det bara är jul en gång om året som väldigt många säger.. ;) Hur ska jag göra idag, jag har ju skillda föräldrar, nej men jag gör som vi alltid gör. (Jag är med mamma & pappa varannat år) Idag ska jag fira jul hos mamma, men nu på morgonen har vi en liten "mini-jul" Får paket osv.. Sen vid halv 11 så kommer mamma/andreas och hämtar oss. Men aja, hörs senare!! Kommer såklart komma bilder på hur jag ser ut idag osv, men det blir inte direkt "speciellt" klänning oså. Nej det blir något mer.. Enkelt, men snyggt!! You guy's know i like that?.. ;)


Det går inte att sova länge på morgonen längre, är så van att gå upp tidigt för att gå till skolan :( *Suck* Men snart får jag in vanan att gå upp sent iaf senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0