Jersey Shore

Hej sötnosar!!! Förlåt att jag inte bloggat någonting, men ni vet säkert anledningen till det? Jag skrev nog det innan jag åkte. Men om inte, jag har vart på Storvreta- Sveriges största innebandycup. Det var super kul, men hade förväntat mig bättre, eller en bättre plats. Vi tänkte ta "en annan väg" in till finalen, men det vart ett misstag & förlorade kvartfinalen med 3-2 Med ren otur, vi gick upp halv 6 hade match vid 8, alla var trötta och ingen spelade bra... men i helheten bra iallafall! Vi var topp 8, vi kom kanske på 4 eller 5 plats.

Men jag bloggar mera senare, åt precis frukost och sitter och kollar på Jersey Shore. Har laddat ner massa avsnitt, så har kommit till säsong 2. Så hörs senare PUSS



Pauly D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0